Belangen Associatie Therapeut en Consument
Opleider | Scholing | Soort | Niveau | Dcu | Zsu | Sbu | Ects | Bron |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Psychodidact | Hechting 1 | Bij- en nascholing | HBO | 75 | 2,7 | SNRO | ||
Psychodidact | Hechting 2 | Bij- en nascholing | HBO | 35 | 1,3 | SNRO | ||
Psychodidact | Kinder- en jongerentherapie | Bij- en nascholing | HBO | 75 | 2,7 | SNRO | ||
Psychodidact | Klinische psychologie | Bij- en nascholing | HBO | 120 | 4,3 | SNRO | ||
Psychodidact | Kwetsbaarheid | Bij- en nascholing | HBO | 6 | 0,2 | SNRO | ||
Psychodidact | Motiverende gespreksvoering | Bij- en nascholing | HBO | 30 | 1,1 | SNRO | ||
Psychodidact | Oplossingsgericht werken | Bij- en nascholing | HBO | 60 | 2,1 | SNRO | ||
Psychodidact | Overtuigingen | Bij- en nascholing | HBO | 6 | 0,2 | SNRO | ||
Psychodidact | Positieve psychologie | Bij- en nascholing | HBO | 120 | 4,3 | SNRO | ||
Psychodidact | Post-hbo opleiding Psychosociaal therapeut | Opleiding | HBO | 30,0 | SNRO | |||
Psychodidact | Professioneel hulpverlenen | Bij- en nascholing | HBO | 88 | 3,1 | SNRO | ||
Psychodidact | Psychologie van Autisme | Bij- en nascholing | HBO | 120 | 4,3 | SNRO | ||
Psychodidact | Psychologie van Hoogbegaafdheid | Bij- en nascholing | HBO | 120 | 4,3 | SNRO | ||
Psychodidact | Psychosociaal Counselor (OPC) - Psychodidact voor NHA | Opleiding | HBO | 240,0 | SNRO | |||
Psychodidact | Psychosociale Basiskennis volgens de Plato norm | Opleiding | HBO | 1120 | 40,0 | SNRO | ||
Psychodidact | Relatietherapie | Bij- en nascholing | HBO | 75 | 2,7 | SNRO | ||
Psychodidact | Sociale psychologie | Bij- en nascholing | HBO | 120 | 4,3 | SNRO | ||
Psychodidact | Stressmanagement CCC PROFESSIONAL, Kindertherapeut - Psychodidact | Beroepsopleiding | HBO | 240,0 | SNRO | |||
Psychodidact | Stressmanagement CCC PROFESSIONAL, Psychosociaal therapeut - Psychodidact | Beroepsopleiding | HBO | 240,0 | SNRO | |||
Psychodidact | Stressmanagement CCC PROFESSIONAL, Verlies en rouwtherapeut | Beroepsopleiding | HBO | 240,0 | SNRO | |||